HTML

Kalandok a Linux világában

Egy szkeptikus átlag úser kalandjai, egy új Linux telepítésével

Friss topikok

Linkblog

Két pontosítás

2011.03.14. 14:25 arbuckle

Elmúlt postjaimban van két dolog amihez írnék még egy két infót.

A silverlight-os oldalakkal kapcsolatban, újabb Moonlight frissítések érkeztek az autoupdate-el, és azóta mennek a silverlight-os oldalak.

A JasperReport shell scriptjével kapcsolatban, saját tapasztalat, hogy a WinSCP nevű program hajlamos a Linuxra feltöltött file-ok sorvég karaktereit minden kérdés nélkül kicserélni, de ennek ellenére ahogy én is kipróbáltam a feltöltött scriptet, ezt megtehették volna a Jasperes fiúk is, és akkor ahogy én is láttam hogy nem megy  a saját szkriptem, ők is észre vehették volna a hibát. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mylinux.blog.hu/api/trackback/id/tr892738431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása