HTML

Kalandok a Linux világában

Egy szkeptikus átlag úser kalandjai, egy új Linux telepítésével

Friss topikok

Linkblog

Eclipse egyre nagyobb problémája

2011.03.14. 14:12 arbuckle

Néhány hete vettem észre egy elég zavaró jelenséget az Eclipse használata során. Pontosabban mivel mivel az Eclipse megjelenítéshez SWT -t használ gondolom ennek lehet a problémája. 

Először a munkahelyi gépemen futottam bele, amin egy 64 bites Ubuntu fut, hogy ha az éppen aktuális megnyitott ablak az Eclipse, és a gépen bekapcsol a képernyővédő, akkor miután újra használni akartam, az Eclipse semmilyen hotkey-re nem reagált, és csak a program újraindítása oldotta meg a problémát.

Nem nagyon zavart a dolog, mivel a munkahelyen a Linuxos gépet csak speciális esetekben használom.

Azonban néhány hete ugyanez a probléma jelentkezett otthon is a 32 bites Ubuntuval szerelt gépemen. Na ez már zavar mivel azon szinte minden nap használom az Eclipse-et.

Kis odafigyeléssel együtt lehetett élni a problémával, konkrétan ha ott hagytam a gépet, mindíg átváltottam valami más alkalmazás ablakára.

Most azonban tovább romlott a helyzet, és nagyon zavaróba csapott át.

A jelenség annyira elfajult, hogy mostmár nem csak a hotkeyek nem működnek screensaver után, hanem egyáltalán nem reagál semmilyen billentyűzet eseményre.

Tovább nem tudtam együtt élni ezzel, ezért jött a szokásos fórumozás, ahol kiderült hogy ismert bug, ezért leszedtem az összes Eclipse update-et, de nem oldódott meg a probléma.

Egyelőre ennyire jutottam, remélem lesz megoldás, de nem szeretnék erre most időt elbaszni, inkább várom a következő frissítést.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mylinux.blog.hu/api/trackback/id/tr152738393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása