HTML

Kalandok a Linux világában

Egy szkeptikus átlag úser kalandjai, egy új Linux telepítésével

Friss topikok

Linkblog

Hálózati lassulás 2.

2011.02.06. 16:52 arbuckle

Kicsit szokás szerint forumozgattam a lassulás ügyében ahol is a kövezkező megoldást találtam az ipv6 teljes tiltásására:

Ezzel meg lehet tudni hogy jelenleg engedélyezve van e: ip a |grep inet6

Majd a /etc/sysctl.conf file-ba a kövezkezőt kell beszúrni:

 

#disable ipv6

net.ipv6.conf.all.disable_ipv6 = 1

net.ipv6.conf.default.disable_ipv6 = 1

net.ipv6.conf.lo.disable_ipv6 = 1

Újraindítás után a fenti parancsal már látszott is hogy tiltva van az ipv6 használat.

Annyit azér megjegyeznék hogy semmilyen poztiív hatásr nem értem el ezekkel, de gondoltam leírom amit találtam, hátha valakinek segít valamiben.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mylinux.blog.hu/api/trackback/id/tr382642390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása