HTML

Kalandok a Linux világában

Egy szkeptikus átlag úser kalandjai, egy új Linux telepítésével

Friss topikok

Linkblog

Linux és a vendéggyerekek

2010.08.18. 08:07 arbuckle

Az elmúlt hétvégén vendéggyerekek voltak nálam, akik nagyon megörültek, hogy új gépem van nem pedig azt a 7 éves őskövületet nyüstölöm már. Már tervezgették is mivel fognak játszani. Én kicsit próbáltam hűteni a kedélyeket, hogy ez egy Linuxos gép, és azért ezen nem biztos hogy fognak menni azok, amikkel ők szeretnének játszani.

Mivel játszik egy mai gyerek? Természetesen FPS játékokkal, lehetőleg minnék véressebbel. Fel is toltam nekik pár ilyen stílusú game-t amit a repoban találtam, meg kicsit keresgettem a neten és onnan is leszedtem pár Linuxos játékot.

Kipróbálgatták amiket felraktam, de úgy vettem észre, nem nagyon tetszettek nekik ezek a játékok. Van egy nagy kedvencük amivel mindíg játszottak, ha nálunk voltak, azt megpróbáltam nekik felrakni vine-val. A telepítés nem ment végig valami hiba miatt, szóval ezt kihagytuk.

Ezután a CounterStrike-ot pedzegették. Gondoltam az tuti van Linuxra is hát lekapom gyorsan. Nem volt Linux verzió, a vine-t ajánlották fórumokban. Leszedtem, vine-val telepítettem, de índításnál meg sem nyekkent.

Ezek után a gyerekek már nem érdeklődtek az új gép iránt, és inkább a feleségem Notebookját nyüstölták egész hétvégén, és a csodás új masinára rá sem néztek. Aztán miután elmentek volt egy jó két órás köröm mire a notebookot rendberaktam, mivel az céges gép, és hétfőn kellett a munkára:)

Szóval a lényeg az szerintem, hogy ez egy tökéletes példa volt arra, miért nem terjed a Linux. Teljesen elfogulatlan operációs rendszerekről mit sem tudó tesztalanyaink igen hamar egyértelműen a Windows használat mellett tették le voksukat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mylinux.blog.hu/api/trackback/id/tr532229736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása