HTML

Kalandok a Linux világában

Egy szkeptikus átlag úser kalandjai, egy új Linux telepítésével

Friss topikok

Linkblog

Firefox lassulás

2011.01.08. 15:48 arbuckle

Régebben, mikor még 64 bites Ubuntuval nyomultam, már készítettem egy bejegyzést ami szerint a netezes Firefox alatt megdöbbentően lassú.

Akkor azt a megfigyelést tettem, hogy nem a net a lassú, mert más böngészők illetve más hálózati programok pattannak rögtön. A jelenség az volt, hogy pár másodpercig az url beírása után látszólag semmi nem történik, a modem semmilyen kérést nem kap, csak várakozunk, majd mikor megindul az aktivitás pikk pakk benn is van az oldal.

32 bites Ubuntun ezzel nem találkoztam a mai napig.

Ma itt a 32-es rendszeren is jelentkezett ugyanez a megmagyarázhatatlan jelenség. Hogy mitől jött elő nem tudom, mert én nem is szoktam ff-et használni, hanem Chormban nyomom, azonban feleségem inkább Firefox párti, és ő panaszkodott, hogy lassú a net.

Kicsit utánaolvastam a dolognak, és megtaláltam a megoldást. Csak azt nem értem mitől lett hirtelen lassú a Firefox? igaz nem nagyon szoktam elolvasni mik jönnek be a frissítés kezelővel, lehet az rántott le valami új lassító frissítést.

A lényeg ha valaki ilyennek találkozik, itt megtalálja az orvosságot:

http://www.ubuntugeek.com/how-to-fix-firefox-slow-problem-in-ubuntu-10-04lucid.html

Én ezeket bekattingattam és utána egyből pattantak az oldalak Firefoxban is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mylinux.blog.hu/api/trackback/id/tr692569802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása